asistenční linka 1202

Drystar (SK)    Drystar (AT)

Vysoušení a sanace po vodovodní havárii, způsobené prasklou hadičkou k rezervoáru na wc ve 2.np


Havárii způsobila prasklá hadička k rezervoáru WC ve 2.NP (jedna z nejčastějších příčin vodovodních škod), kde došlo k zasažení části 2.NP a kompletního 1.NP, včetně stěn, což způsobilo velmi rozsáhlé škody na stavebních konstrukcích, podlahy, stěny, dveře, podhled v koupelně ap. Majitelka RD se obrátila na naši společnost s prosbou, jak danou situaci řešit. Našla si nás přes web a zavolala nám na naší nonstop linku 1202. Při prohlídce jsme se domluvili na všem podstatném, jaký bude průběh ap. Kompletní realizace, vysoušení, uvedení do původního stavu následně proběhla po nahlášení na pojišťovnu proběhla z pojištění majetku.

Průběh realizace od první prohlídky na místě škody až po předání

1/ Prohlídka na místě škody, zjištění rozsahu zasažení, měření vlhkosti a následně zpracování podkladů pro pojišťovnu (zprava z prohlídky, kalkulace na vysoušení)

Nejdůležitější pro správně zvolený postup vysoušení je zjištění skutečné skladby svislých i vodorovných konstrukcí. Pokud není k dispozici dokumentace skutečného provedení, platí zejména u starších domů, je nutné zhotovení sond pro zjištění skutečné skladby konstrukcí. V tomto případě byla skladba podlahy ve 2.NP: hurdisky, škvára 20 cm, podlahové palubky pero/drážka 25mm. Vzhledem k zasažení násypu, který nelze standardně vysušit, bylo nutné celou skladbu ve 2.NP demontovat. Ve skladbě 1.NP byl pod mazaninou polystyren a zde bylo využito vysokotlakých turbín pro vysoušení podlahových izolací, kde se nachází polystyren nebo minerální vata.

2/ Přípravné práce - demontáže před zahájením vysoušení a následné Vysoušení

Před vlastním vysoušením bylo nutné demontovat kompletní skladbu podlah ve 2.NP, demontovat dlažbu, v důsledku škody byla poškozena mazanina, kde oprava proběhla pomocí sponkování, v průběhu vysoušení byla zpracována kalkulace na uvedení do původního stavu, aby po ukončení vysoušení se mohly plynule rozběhnout práce na opravách.

3/ Po ukončení vysoušení byly zahájeny kompletace – opravy pro uvedení do původního stavu

(nové podlahy, opravy omítek, podlahářské práce, výmalba apod. ) oprava betonové mazaniny v 1.NP sponkováním a srovnání samonivelační stěrkou před pokládkou dlažby nové podlahy ve 2.NP, kpl. rekonstrukce koupelny (klinteka si na své náklady koupila nové WC, vanu i umyvadlo)

4/ Předání hotového dokončeného díla zpět do užívání

Tato situace může potkat každého. Prasklé potrubí nebo poškozená přívodní hadička k rezervoáru, vodovodní baterii či pojistný ventil bojleru, přetékající vana apod. je z hlediska statistik přehled nejvíce se objevujících příčin vodovodních škod, které mohou znamenat velké problémy i hned pro několik bytů najednou. Pokud se Vám nebo Vašim známím stane obdobná situace, obraťte se na nás, postará se o Vás zkušený tým profesionálů, který Vám poradí, jak v dané nepřijemné situaci postupovat, aby i u Vás průběh vysoušení a následných oprav proběhl v co nejkratším čase. Jsme partnery řady významných pojišťoven.

S čím vám můžeme pomoci


Neváhejte nás kontaktovat s jakýmkoliv dotazem, rádi vám poradíme

Společnost DRYSTAR Czech Republic s.r.o. zaručuje spolehlivost a profesionalitu v oblasti vysoušení a sanačních prací.

Kontakt

  • K Pérovně 1513/10, 102 00 Praha
  • Asistenční linka: 1202

  • Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.